streda 29. júna 2011

Literárne práce Ondreja Kalamára

Sedem

Keď som mal sedem rokov,
dostal som prvé okuliare. Podmienečne.
Odvtedy je sedmička moje šťastné číslo
a svet nemá len farbu
ale aj semafory.

Keď som bol siedmak,
prvýkrát som vyliezol na poriadne vysoký
a strmý kopec.
Až vtedy som pochopil,
že budem musieť zliezť aj dole.

A siedmeho siedmy som stretol človeka.
Mal sedem mincí,
sedem zubov,
sedem vlasov
a sedemkrát sa mi prisnil.

S úsmevom sa ma spýtal:
„Požičiaš mi okuliare?“


Parohy naopak

Bolo sucho
Veľmi sucho
Bolo tak veľmi
sucho
že vo vodárňach
tajne
do vody prilievali
víno


xxx

Dlho som čakal
kým príde moja
chvíľa
Nakoniec som sa predsa
dočkal
Neprišla


"plece je poslednou výstrahou pred obzretím"

"Pán doktor, prosím Vás, odkedy som na facebooku, stále mám pocit, že sa mi niekto prihovára..."
 
"Srať na taký život!" zvolal zúfalý poldecák rumu a bezhlavo sa do mňa vrhol..."




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára