štvrtok 30. júna 2011

Literárne práce Ivety Neuschlovej

OD Mäsiarky K Bohu


Kolotoč

Krútila som sa okolo toho
Až kým...
som nespadla.
Vyhrala som v tombole
balík cukríkov
a bezcenný poukaz do raja.
Nenoste ma na rukách,
neďakujte mi.
Nejako rýchlo
Ste zabudli.


Mimo dobro

Prehnala som to s túžbou.
Mimo dobro
kričala z pekla.
Prehryzla som koľajnicu
rozkročila
svoju pochabosť


Jedným slovom...
Bezbrannosť.
Druhým slovom...
Strach...
a do tretice...
nádej?

. . .


Kľakni si na kolená
a pros
nech ti odpustí.
Za chvíľu prídu
na hostinu ľudia
ktorých si nikdy nevidela.
Na kolenách poprosíš aj Boha
budeš nahá
a zhovorčivá.

. . .

Pravidelne
hlavne ticho.
Rovnaké izby
plné postelí.
Boha má rád sex
stále sa na nás díva.

. . .

Vzpriamené prsty
tam niekde v strede
kde ti kričím kurva.

Syndróm krepového papiera.

V otázke
si vyhŕňam sukňu
a pod ňou
šuští už len papier.

. . .

Nemám život .
Vrátila som ho.
... do knižnice.
neprečítaný.
Pár stránok
som si vytrhla...
pre istotu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára